Senzorična analiza

Strokovno ocenjevanje

Čeprav potrošniki vedno z veseljem poskusijo dobre torte, morda ne vedo, kako opisati in ovrednotiti svoje reakcije na torte. Še več, ko razmišljajo o ponudbi, koliko na njihovo mnenje vplivajo drugi elementi, kot so lokacija in družabno okolje, ali podatki o izdelku, kot so nalepke, embalaža ali blagovna znamka, ali na podlagi njihovih prejšnjih izkušenj?

Ugotavljanje, o čem razmišljajo potrošniki, je zelo težka naloga, vendar je razumevanje preferenc potrošnikov ključnega pomena za delo, ki ga opravljamo za stranke in z njimi. Zato smo v okviru oddelka za raziskave in storitve skupine ustanovili lasten laboratorij za senzorično analizo.

Obveščanje o razvoju izdelka

V Puratosovem laboratoriju za senzorično analizo združujejo natančno umerjene instrumente in izkušene človeške sodnike za preučevanje bioloških in psiholoških odzivov na okuse, videze in teksture. Nato se ti rezultati analizirajo in delijo z našimi strankami, da se lažje odločijo, ali predlagano končno blago izpolnjuje zahteve in pričakovanja potrošnikov.

Kot zanesljivi partnerji pri inovacijah z veseljem delimo svoje metode analize in sodelujemo pri nadaljnjem vključevanju senzorične analize in usposabljanju lastnih skupin naših strank.

Če vas zanima več o tem, kako lahko Puratos senzorična analiza pomaga vašemu podjetju, obiščite našo stran Stiki.